756,00 Ft
595,00 Ft
1 500,00 Ft
1 181,00 Ft
Hozzászólási politika
Az Altamira vásárlóit arra bátorítjuk, hogy osszák meg velünk kapcsolatos tapasztalataikat. Tiszteletben tartjuk és nagyra értékeljük a vélemények minden típusát, legyenek azok pozitívak vagy negatívak, de fenntartjuk a jogot, hogy eltávolítsuk őket, ha nem felelnek meg a hozzászólási szabályzatunknak.
A vásárlói vélemény az https://e-altamira.hu oldalon már megvásárolt termékhez fűzött hozzászólás meghagyásából áll. Minden véleményt az Altamira áruház elemez és hagy jóvá.
1. Hogyan működnek a felülvizsgálatok:
- Ha a vásárlás befejeződött, kérhetünk egy véleményt e-mailben, vagy a vásárló önkéntesen használhatja a termékoldalon található "Hagyjon véleményt" gombot.
- A kiadott véleményt csapatunk elemezni fogja.
- Ha megfelel a véleményezési szabályzatunknak, akkor azt a termékoldalon közzétesszük.
Fenntartjuk a jogot, hogy ne tegyük közzé az ügyfelek által küldött összes megjegyzést, amelyeket egyedileg elemezünk.
Az értékelés közzétételéhez a következő szabályokat kell követni:
- A termék jellemzőire és a vele kapcsolatos tapasztalataira kell összpontosítania.
- Nem tartalmazhat politikai, vallási, társadalmi vagy kulturális megjegyzéseket, amelyek bármilyen megkülönböztetést vagy ideológiai vitát generálhatnak.
- Ne használjon sértő kifejezéseket vagy szavakat.
- Ne tegyen közzé telefonszámokat vagy weboldal címeket.
- Az értékelésnek összhangban kell lennie a hozzászólásával.
- Ne hivatkozzon versenytársakra vagy más árakra.
- A közzétett vélemények nem feltétlenül tükrözik az Altamira véleményét.
2. Hogyan gyűjtjük és ellenőrizzük a termékértékeléseket:
- Moderáljuk a véleményeket?
Igen, moderáljuk a véleményeket. A következő helyzetekben az értékeléseket nem tesszük közzé:
- Rágalmazó, sértő, zaklató vagy félrevezető megjegyzések: Minden hozzászólásnak tiszteletteljesnek kell lennie a hozzászólóinkkal szemben.
- Névtelen hozzászólások: Csak olyan ügyfelek megjegyzéseit fogadjuk el, akik azonosítják magukat.
- Promóciós megjegyzések: Ha egy hozzászólás kizárólag promóciós jellegű, eltávolítjuk az oldalról.
- Megjelenítjük az összes véleményt (pozitív és negatív)?
Igen, nagyra értékeljük, hogy ügyfeleink időt szánnak a visszajelzések megosztására.
- Az értékelések csak a bejelentkezett ügyfelektől származnak?
Igen, a névtelen értékeléseket elutasítjuk.
3. Nem találja a hozzászólását az oldalon?
- Előfordulhat, hogy technikai nehézségek miatt nem sikerült feltölteni a hozzászólását az áruházba.
- Lehet, hogy azért nem hagytuk jóvá, mert megszegte valamelyik szabályunkat.
- Lehet, hogy töröltük, mert megsértette az adatvédelmi irányelveket.
- A bolt által közzétehető hozzászólások számát elértük.
Fenntartjuk a jogot, hogy a hozzászólási irányelvekkel összhangban bármilyen hozzászólást eltávolítsunk az oldalról.
Ha bármilyen kérdése van a hozzászólási szabályzattal kapcsolatban, kérjük, jelezze felénk.