Hozzászólási politika

Hozzászólási politika

Az Altamira vásárlóit arra bátorítjuk, hogy osszák meg velünk kapcsolatos tapasztalataikat. Tiszteletben tartjuk és nagyra értékeljük a vélemények minden típusát, legyenek azok pozitívak vagy negatívak, de fenntartjuk a jogot, hogy eltávolítsuk őket, ha nem felelnek meg a hozzászólási szabályzatunknak.

A vásárlói vélemény az https://e-altamira.hu oldalon már megvásárolt termékhez fűzött hozzászólás meghagyásából áll. Minden véleményt az Altamira áruház elemez és hagy jóvá.

1. Hogyan működnek a felülvizsgálatok:

  1. Ha a vásárlás befejeződött, kérhetünk egy véleményt e-mailben, vagy a vásárló önkéntesen használhatja a termékoldalon található "Hagyjon véleményt" gombot.
  2. A kiadott véleményt csapatunk elemezni fogja.
  3. Ha megfelel a véleményezési szabályzatunknak, akkor azt a termékoldalon közzétesszük.

Fenntartjuk a jogot, hogy ne tegyük közzé az ügyfelek által küldött összes megjegyzést, amelyeket egyedileg elemezünk.

Az értékelés közzétételéhez a következő szabályokat kell követni:

  • A termék jellemzőire és a vele kapcsolatos tapasztalataira kell összpontosítania.
  • Nem tartalmazhat politikai, vallási, társadalmi vagy kulturális megjegyzéseket, amelyek bármilyen megkülönböztetést vagy ideológiai vitát generálhatnak.
  • Ne használjon sértő kifejezéseket vagy szavakat.
  • Ne tegyen közzé telefonszámokat vagy weboldal címeket.
  • Az értékelésnek összhangban kell lennie a hozzászólásával.
  • Ne hivatkozzon versenytársakra vagy más árakra.
  • A közzétett vélemények nem feltétlenül tükrözik az Altamira véleményét.

2. Hogyan gyűjtjük és ellenőrizzük a termékértékeléseket:

- Moderáljuk a véleményeket?

Igen, moderáljuk a véleményeket. A következő helyzetekben az értékeléseket nem tesszük közzé:

  • Rágalmazó, sértő, zaklató vagy félrevezető megjegyzések: Minden hozzászólásnak tiszteletteljesnek kell lennie a hozzászólóinkkal szemben.
  • Névtelen hozzászólások: Csak olyan ügyfelek megjegyzéseit fogadjuk el, akik azonosítják magukat.
  • Promóciós megjegyzések: Ha egy hozzászólás kizárólag promóciós jellegű, eltávolítjuk az oldalról.

- Megjelenítjük az összes véleményt (pozitív és negatív)?

Igen, nagyra értékeljük, hogy ügyfeleink időt szánnak a visszajelzések megosztására.

- Az értékelések csak a bejelentkezett ügyfelektől származnak?

Igen, a névtelen értékeléseket elutasítjuk.

3. Nem találja a hozzászólását az oldalon?

  • Előfordulhat, hogy technikai nehézségek miatt nem sikerült feltölteni a hozzászólását az áruházba.
  • Lehet, hogy azért nem hagytuk jóvá, mert megszegte valamelyik szabályunkat.
  • Lehet, hogy töröltük, mert megsértette az adatvédelmi irányelveket.
  • A bolt által közzétehető hozzászólások számát elértük.

Fenntartjuk a jogot, hogy a hozzászólási irányelvekkel összhangban bármilyen hozzászólást eltávolítsunk az oldalról.

Ha bármilyen kérdése van a hozzászólási szabályzattal kapcsolatban, kérjük, jelezze felénk.

fel
×

VAT ID not verified in VIES!

Az üzlet nézet módban van
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper.pl