Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban az üzletünkben történő vásárlással kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat találja.

Kattintson az Önt érdeklő kérdésre:


1. Hogyan ellenőrizhetem a termék elérhetőségét?

Minden termékhez tartozik információ a boltban való elérhetőségéről:

  • Elfogyott - jelenleg 0 darab van raktáron; Ha nagyon érdekli ez a termék, értesítsen minket e-mailben: info@e-altamira.hu vagy telefonon: +48 605 999 036 +48 724 999 949
  • Készleten (alacsony raktárkészlet) - egy adott termék utolsó darabjai, ezért siessen a vásárlással!
  • Készleten (átlagos mennyiség) - legalább egy tucat példányunk van belőle
  • Készleten (nagy mennyiség) - elegendő termékünk van raktáron, hogy több megrendelést is kezelhessünk
  • Kérésre rendelhető - ezt a terméket kifejezetten az Ön számára tudjuk beszerezni - vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info@e-altamira.hu vagy telefonon: +48 605 999 036 +48 724 999 949
  • várható szállítás - a termék hamarosan elérhető lesz
  • Visszavontuk az ajánlatból - a termék már nem elérhető a boltunk kínálatában

 


 

2. Hogyan ellenőrizhetem a megrendelés státuszát?

A megrendelésének előrehaladásáról az Ön e-mail címére küldünk tájékoztatást. Ezenkívül a fiókjába való bejelentkezés után hozzáférhet a jelenlegi és a már teljesített megrendeléseire vonatkozó összes információhoz: Állapot, tartalom, megadott címek stb.

 


 

3. Mennyit kell várnom a csomagra?

A megrendelés leadása után azonnal kap egy visszaigazolást e-mailben. Folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt az előrehaladásról.

A csomag átvételének dátuma = a feladásra való előkészítés dátuma + szállítási idő

A szállítási határidő a termékek elérhetőségétől és a választott fizetési módtól függ. A banki átutalással történő fizetésnél tart a leghosszabb ideig a szállítás, mivel megvárjuk, hogy a fizetés jóváírásra kerüljön, mielőtt elküldjük. A többi fizetési módot azonnal jóváírják.

» a megrendelés teljesítésének részletes leírása

 


 

4. Milyen szállítási formák állnak rendelkezésre?

A leggyorsabb és legbiztonságosabb: futárszolgálat - A kiszállítást egy profi futárszolgálat, a Dachser Intelligent Logistics és a General Logistics Systems - GLS végzi. A futárszolgálat választása kényelmet és a bizonyosságot jelenti, hogy megrendelését időben és megfizethető áron szállítják ki. Az e-mail címére egy linket is kap egy oldalra, ahol folyamatosan ellenőrizheti, hogy hol van a küldeménye.

A megrendelt termékek mennyiségétől és súlyától, a kiválasztott fizetési módtól és saját preferenciáitól függően kiválaszthatja az Ön igényeinek megfelelő szállítási módot.

» a szállítási formák részletes leírása

 


 

5. Mennyit kell fizetnem a szállításért?

A szállítási költségek a kiválasztott fizetési módtól és szállítási módtól függően változnak. A szállítási módok és árak táblázatát a Szállítási árak oldalon találja. Link az alábbiakban.

» részletes szállítási árlista

 


 

6. Hogyan fizethetek a rendelésemért?

A megrendelés értékétől, a kiválasztott szállítási módtól és saját preferenciáitól függően a következő fizetési módok közül választhat:

  • Banki átutalás,
  • Elektronikus fizetés (online banki átutalás).

» a fizetési módok részletes leírása

 


 

7. Személyesen is átvehetem a rendelésemet?

A megrendelését nem tudja átvenni a személyes átvételi pontján. Ez a lehetőség jelenleg nem áll rendelkezésre.  Ha további információra van szüksége ezzel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonszámunk valamelyikén vagy e-mailben.

 


 

8. Mik azok a kedvezményes utalványok?

Számos akcióban kedvezményes kuponokat kínálunk ügyfeleinknek. Ezek kódok formájában jelennek meg, amelyeket a kosárban a megfelelően megjelölt mezőbe kell beírni. Ez átszámítja a fizetendő összeget a kedvezmény figyelembevételével.

Ne feledje, hogy a legtöbb kedvezményes kódnak lejárati ideje van. A lejárat után a kedvezménykód már nem aktív - nem eredményez konkrét kedvezményt.

 


 

9. Mi a kívánságlista?

A kívánságlista egy olyan hely, ahová felvehet olyan termékeket, amelyeket fontolgat. Csak bejelentkezett felhasználók hozzáférhetnek ehhez a funkcióhoz.

Ha hezitál egy bizonyos termék megvásárlását illetően, és van fiókja az üzletünkben, jelentkezzen be, és tegye a terméket a kívánságlistájára. A kívánságlistán szereplő termékek el lesznek mentve az Ön számára. Amikor legközelebb bejelentkezik az üzletbe, megtalálja a kívánságlistáján elmentett összes terméket. Bármikor visszatérhet hozzájuk, hozzáadhatja őket a kosarához, vagy törölheti őket a kívánságlistájáról.

 


 

10. Kaphatok áfás számlát?

Igen, az üzletünkben vásárolt termékekről áfával ellátott számlát kaphat. Ehhez a megrendeléskor válassza ki a "Cég" opciót a megrendeléskor az adatait tartalmazó űrlapon, és adja meg a számla adatait. A megjegyzésben ("További információk" rész) fel kell tüntetni, hogy Ön hajlandó-e áfás számlát kapni. Ha a szállítási cím eltér a számlaadatoktól, aktiválja az űrlapon az "Egyéb szállítási cím" opciót, és adja meg azt a címet, ahová a rendelést küldeni kell.

A HÉA-számla kiállításának dátuma a megrendelés feladásának dátuma. Ez az időpont nem módosítható.

 


 

11. Hogyan módosíthatom a rendelésemet?

A megrendelését csak addig módosíthatja, amíg azt ki nem fizetik. A megrendelésnek a megadott címre történő elküldésekor már nincs lehetőség módosításra. A rendelés bármilyen módosítása esetén (címváltozás, termék hozzáadása a rendeléshez, fizetési vagy szállítási mód módosítása) kérjük, hogy a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk - lehetőleg telefonon: +48 605 999 036 +48 724 999 949.

 


 

12. Rossz rendelést adtam le. Hogyan tudom lemondani?

Csak addig módosíthatja megrendelését, amíg azt még nem küldték el. A megadott címre történő feladáskor már nem lehetséges a módosítás.

A rendelés bármilyen módosítása esetén (címváltozás, termék hozzáadása a rendeléshez, a fizetési vagy szállítási mód megváltoztatása) kérjük, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk - lehetőleg telefonon: +48 605 999 036 +48 724 999 949.

 


 

13. Van-e garancia az eladott termékekre?

Igen, az üzletünkben kínált termékekre 1 év gyártói garancia érvényes Lengyelországban. A jótállási időre vonatkozó információk a termékleírásban és a gyártó weboldalán találhatók. Fontos, hogy a vásárlást igazoló bizonylatot (blokk vagy számla) és az eredeti csomagolást a garanciaidő végéig őrizze meg. Ez az alapja a kárigény bejelentésének.

» Jótállási és szervizfeltételek

 


 

14. Problémám van egy általam rendelt termékkel. Most mi lesz?

Mielőtt átveszi a csomagot, mindig ellenőrizze, hogy nincs-e rajta szállítási sérülés. Ha a csomagoláson külsőleg látható sérülések vannak, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét, majd hívjon minket a következő telefonszámon +48 605 999 036 +48 724 999 949 kapcsolatfelvétel.

Ha reklamálni szeretne, győződjön meg arról, hogy a terméket nálunk vagy a gyártó hirdeti. Erre vonatkozó információkat a jótállási jegyben, valamint a weboldalunkon vagy a gyártó weboldalán található termékleírásban talál.

» részletes panaszeljárás

 


 

15. Visszavihetem a megvásárolt terméket?

Igen, a 2000. március 2-i törvény értelmében az online áruházban vásárolt árut a megrendelés kézhezvételétől számított 10 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Az árun azonban nem lehetnek használatra utaló jelek, nem lehet sérült, és az árunak az eredeti csomagolásban, teljes tartalommal együtt kell lennie.

» A panaszok és visszautalások leírása

fel
×

VAT ID not verified in VIES!

Az üzlet nézet módban van
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper.pl